Kriisinhallinta
Jos kriisi on päässyt yllättämään, sen hallinta edellyttää nopeaa toimintaa, tehokasta kriisijohtamista, tilannearviota ja oikean taktiikan valintaa. Viestintä on kriisitilanteen hoitamisen näkyvin osa ja siihen kannattaa panostaa. Jos kyseessä on kybertilanne, tulee huomioon ottaa lisäksi vielä lainsäädännön velvoitteet, viranomaistoiminta ja rikosprosessi.
Jos kriisi nostaa päätään, ole yhteydessä Gestioniin nopeasti. Jos toimeen ryhtyy ajoissa, voidaan tilanteen kriisiytyminen jopa välttää.
Gestionin erikoisosaamista ovat kriisit, joihin liittyy rikosprosessi tai muuta viranomaistoimintaa. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi tietomurrot ja muut kybertilanteet.
Gestion on ollut pahoissa paikoissa.
Jos kriisi nostaa päätään, ole yhteydessä Gestioniin nopeasti. Jos toimeen ryhtyy ajoissa, voidaan tilanteen kriisiytyminen jopa välttää.
Gestionin erikoisosaamista ovat kriisit, joihin liittyy rikosprosessi tai muuta viranomaistoimintaa. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi tietomurrot ja muut kybertilanteet.
Gestion on ollut pahoissa paikoissa.