• Etusivu
  • Palvelut
    • Verkkokurssit
    • Kriisinhallinta
  • Gestion
  • Referenssit
  • Blogi
    • Podcastit
  • Crisis Mgmt
  • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä
GESTION COMMUNICATIONS OY
  • Etusivu
  • Palvelut
    • Verkkokurssit
    • Kriisinhallinta
  • Gestion
  • Referenssit
  • Blogi
    • Podcastit
  • Crisis Mgmt
  • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä

Gestion auttaa ennen kriisiä ja sen aikana

Verkkokurssit löydät tästä
Kuva
Organisaatio varautuu kriiseihin suunnittelulla ja harjoittelulla. Henkilöstön kriisiosaamista voi parantaa helposti verkkokursseilla ja tietopankeilla.

Aloita varautuminen suunnittelulla

Valmius- ja kriisisuunnitteluprosessi:
  • Gestion tutustuu organisaation olemassaoleviin suunnitelmiin
  • Tarvittaessa kysely esim. johtoryhmän tai kriisiryhmän jäsenille
  • Gestion ehdottaa muutoksia ja täydennyksiä suunnitelmiin
  • Gestion tekee muutokset ja esittelee suunnitelman asiakkaalle
  • Hyväksynnän jälkeen asiakas saa uudet suunnitelmat käyttöönsä​

Gestionin suunnitelmissa hyödynnetään tosielämän operatiivisissa tilanteissa ja valmiussuunnittelutyössä tehtyjä havaintoja.
ota yhteyttä ja kysy suunnittelutyön aloittamisesta
Gestion blogi: Mikä on riittävää varautumista?

Suunnittelun jälkeen kannattaa harjoitella

Gestion tarjoaa johtoryhmälle tai kriisiryhmälle räätälöityjä kriisiharjoituksia, jossa harjoitellaan johdon ja viestinnän yhteistyötä sekä tilannekuvan muodostamista. 

  • kesto 3 – 4 tuntia
  • luento halutuista aiheista (kriisijohtaminen, tietoturvakriisit, kybertilanteet, kriisiviestintä tms.)
  • simulaatio, jossa osallistujat painiskelevat realistisen kriisiskenaarion kanssa
  • palaute ryhmän toiminnasta

Osallistujat saavat kriisiharjoituksesta arvokkaita havaintoja omista vahvuuksistaan ja kehittämiskohteistaan. Harjoitus nostaa ryhmän ja kriisijohtajan varmuutta kohdata mikä tahansa kriisi.

Lue Gestionin kriisiharjoituksen asiakaspalaute tästä!
Varaa kriisiharjoitus
katso gestionin esittelyvideo tästä

Kybertilanteiden kriisiviestintäharjoitus

Tietoturvakriisit ja muut kybertilanteet haastavat organisaatioita. Kybertilanteet ovat monitahoisempia kuin monet muut kriisit ja niissä on viestintään sekä johtamiseen liittyviä haasteita, joita muissa kriiseissä ei ole.
 
Harjoittelemalla hyvän sään aikana organisaatioiden johtoryhmät ja kriisiryhmät saavat varmuutta kybertilanteiden johtamiseen, viestintään ja hallintaan. Kybertilanteiden kriisiviestintäharjoitus koostuu luennoista, realistisesta simulaatiosta ja palautteesta. Paketti räätälöidään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
 
Kouluttajina harjoituksessa toimivat Elli Flén ja Petri Launiainen. Elli on kokenut kriisiviestintäkonsultti, joka on työskennellyt erilaisissa viestinnän tehtävissä Suomessa ja ulkomailla yli 20 vuoden ajan. Petri on johtanut poliisin operatiivista toimintaa ja viestintää vuosien ajan. Tällaista näkemystä ja kokemusta et muualta saa.
Varaa kriisiharjoitus!

Varautumista voi täydentää luennoilla

Gestionin luennot:
  • Viestintä on suorituskyky
  • Kriisinkestävä tiimi
  • Kriisijohtaminen
  • Miten kriisitilanne otetaan haltuun?
  • Henkilökohtainen kriisiosaaminen

Henkilöstön osaamista täydennetään verkkokursseilla

Verkkokursseista saat tuhdin tietopaketin kybertilanteista, kriisijohtamisesta tai kriisiviestinnästä.

Viestintähenkilöstö, johtoryhmä tai kriisiryhmä saa päivitettyä osaamisensa helposti Gestionin verkkokursseilla.

Kursseissa ei ole tehtäviä vaan ne toimivat enemmänkin tietopankkeina. Kurssien sisältö perustuu omakohtaisiin kokemuksiin operatiivisista tilanteista, niiden johtamisesta ja viestinnästä.
Cyber Incidents and Communication. Buy it here!
Kybertilanteiden viestintä. tutustu ja osta!
Kriisijohtaminen. Tutustu ja osta!
Kriisiviestintä. Tutustu ja osta!

Mentorointi

Kriisijohtaminen on kriittinen toiminto. Tarvitseeko avainasemassa oleva johtaja tai nimetty kriisijohtaja preppausta kriisin varalle? Mentoroinnilla saadaan johtaja iskukykyiseksi mitä tahansa kriisiä varten.
Pyydä tarjous

Neuvonta
– ilmaista

Etkö tiedä mikä valmennus olisi paikallaan? Tuliko eteen tai onko tiedossa poikkeuksellinen tilanne tai rikosprosessi, josta et tiedä miten suhtautua? Soita meille, saat alkuneuvot ilmaiseksi.
Soita meille

Kriisinhallinta 24/7

Jos kriisi on päässyt yllättämään, sen hallinta edellyttää nopeaa toimintaa, tehokasta kriisijohtamista, tilannearviota ja oikean taktiikan valintaa. Viestintä on kriisitilanteen hoitamisen näkyvin osa ja siihen kannattaa panostaa. Jos kyseessä on kybertilanne, tulee huomioon ottaa lisäksi vielä lainsäädännön velvoitteet, viranomaistoiminta ja rikosprosessi.

Jos kriisi nostaa päätään, ole yhteydessä Gestioniin nopeasti. Jos toimeen ryhtyy ajoissa, voidaan tilanteen kriisiytyminen jopa välttää.

Gestionin erikoisosaamista ovat kriisit, joihin liittyy rikosprosessi tai muuta viranomaistoimintaa. Tällaisia tilanteita ovat esimerkiksi tietomurrot ja muut kybertilanteet.

Gestion on ollut pahoissa paikoissa.

Soita meille

Gestionin menu

Kriisiharjoitus johtoryhmälle tai kriisiryhmälle à 4 h

kriisijohtaminen / kriisiviestintä / kybertilanteet pyydä tarjous

Tietoturvakriisin harjoittelu

kriisijohtaminen / kriisiviestintä pyydä tarjous

Tietoturvakriisit ja niiden viestintä -verkkokurssi

tietoturvakriisien, kybertilanteiden dynamiikka / kybertilanteiden viestintä / miten kybertilanteista selvitään?  99

Kriisijohtaminen -verkkokurssi

hyvä kriisijohtaminen / parhaat käytännöt tositilanteiden tiimellyksestä  79

Kriisiviestintä -verkkokurssi

onnistuneen kriisiviestinnän edellytykset / parhaat kokemukset tositilanteiden viestinnästä  79
Cyber Incidents and Communication Online Course
dynamics of a cyber incident / communication / how to survive a cyber incident?  79
Site powered by Weebly. Managed by Nettitakomo
  • Etusivu
  • Palvelut
    • Verkkokurssit
    • Kriisinhallinta
  • Gestion
  • Referenssit
  • Blogi
    • Podcastit
  • Crisis Mgmt
  • Ajankohtaista
  • Ota yhteyttä